Ja sam SUPER Žena! Da, baš jesam!

image

 

Počeću ovaj tekst rečima duboke zahvalnosti jednoj izvesnoj osobi koja je nedavno, u želji da me uvredi, podsmešljivo prokomentarisala situaciju iz mog života kada sam trpeći velike bolove zbog fizičke povrede odradila lavovski deo posla, a da pritom nisam ni trepnula.

Komentar te osobe je verovatno imao za cilj da kod mene izazove osećaj niže vrednosti i nesposobnosti i možda bi nekad u prošlosti i postigao željeni efekat. Ali Novoj Ja je samo ukazao na to da smo svi mi heroji u akciji svakoga dana u svakoj situaciji, a da pritom i ne razmišljamo o našim malim pobedama ili se prosto stidimo da ih istaknemo da ne bismo zvučali suviše hvalisavo. I tako te male (ili velike) svakodnevne pobede dođu i prođu, a da ih mi nismo proslavili i bili zahvalni Životu što smo ih iskusili.

Ni ja do tog komentara nisam razmišljala o svemu onome što sam u toj situaciji postigla, a pritom nisam verovala da je to moguće. Ali u tom trenutku sam, osvrnuvši se na sve ono što se tada dešavalo, shvatila jednu stvar:

„Ma, ja sam stvarno super žena!“

A ono što želim da vam ovim tekstom poručim jeste da ste svi vi (DA, baš vi!) isto tako super žena ili super muškarac ili možda super dete! Ne verujete mi? Prisetite se samo kako ste perfektno odradili neki posao koji je od samog početka izgledao kao propala stvar, ili kako ste uspeli da se izborite sa nekom opakom bolešću kada su svi mislili da vam nema leka, ili kako ste u jeku ekonomske krize uspeli da školujete vašu decu ili možda kako ste dobili peticu na testu za koji ste mislili da ste ga loše uradili jer niste učili…

Štagod to nešto bilo i koliko god vam izgledalo kao sitnica, prisetite se danas tog uspeha i ne zaboravite da ste SUPER!

Wonderwoman i Superman nisu samo junaci iz stripova i na bioskopskom platnu. To su pravi ljudi od krvi i mesa svuda oko nas, to ste upravo VI! Samo trebate da tu spoznaju i osvestite i živite tako svakog dana.

Uživajte danas i uvek jer ste baš SUPER!

Postavi komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.